2010年4月4日星期日

海派甜心

剛煲哂<海派甜心>
真係越睇越忟
係好夾硬搵戲嚟做
劇中男女主角拍拖三年後
因"命運"分開左佢地
三年後重逢
但又搞多四年先大團圓結局

嗰四年, 佢地有好多機會可以表白
但都係因為佢地唔肯講出心底話而產生誤會
唉..搞咩啫..講真心話真係咁難咩?
明明兩個相愛既人, 向對方講其實自己仲愛對方
真係咁難講出口?
自以為是, 真係害死好多人囉

我從來都敢愛, 因為我怕後悔
怕我唔表達, 機會就咁流失
其實真係唔知幾時開始
我就勇敢咁表現俾對方知道我既心意lu
哈哈, 成日都覺得呢d就係水瓶座既性格
就算同身邊既佢已經兩年幾
我都成日同佢講我好愛佢既

沒有留言:

發佈留言